vineri, 16 aprilie 2010

vechituri

*
de ce nu mai ploua

Stii de ce nu mai ploua ?
Nu mai ploua
Pentru ca a aflat cerul
Ca te ador !
Nu mai ploua
Pentru ca cerul a soptit
Soarelui ca eu
Te iubesc ;
Si de atunci
Soarele s-a gandit
Sa-mi lumineze
Drumul spre tine
Iar razele lui fierbinti
Sa patrunda in inima ta
Sa-ti aduca iubirea mea.

*
chitaristul

O cafenea micuta,
Un chitarist vioi,
Si lumea draguta
Te ajuta sa scapi de nevoi.

Versurile care rasuna
Gandurile-mi ravasesc;
Iar dragostea-mi nebuna
Nu pot sa o opresc.

De-ai aparea acum la masa
Pot spune visul mi s-a implinit,
Pe chitarist l-am lua acasa
Doar noua sa ne cante pana la rasarit.

Apoi sa plece-n lume
Si iubirea sa ne-o cante,
Sa se auda al nostru nume
Pe fiecarea sa incante.

*
amor fara viitor

O seara de mai,
O parte din rai,
Un chip dragastos
Un vis frumos.

O stea a cazut,
O inima s-a frant,
O floare a inflorit,
O sageata s-a infipt
In inimile celor doi
Unite acum prin amor;
In sufletele lor
Cuprinse de dor;

O lume senina,
O iubire divina,
Dar totul e trecator
Ca si... acel amor!

*
trandafirul

In primii ani
Din primavara vietii,
Cu ale lui petale
Un trandafir
De-un rosu aprins
Intreaga m-a cuprins;
Insa atunci cand inima i-am dat
Cu spinii sai m-a intepat;
Din suflet mi s-a smuls
Atunci si ... s-a tot dus...

O alta zeita
Printre macesi l-a aflat
Si intraga ei viata
Intre petalele-i si-a lasat;
Cand insa lui inima ea si-a dat
Mai intrebati ce s-a intamplat?


Niciun comentariu: