duminică, 14 februarie 2010

I hate Valentine's Day!


este doar titlul unui film, dragii mei...nu va speriati!
doar stiti ca eu..."respir iubire, mananc iubire, va dau la toti si va molipsesc"

DOAR IUBESTE

"Iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca, sa devina cineva, sa devina o lume el insusi de dragul cuiva." (Rainer Maria Rilke)

"Dragostea este singura cetate care nu poate fi cucerita cu forta." (anonim)

"Iubesti pentru ca iubesti. Nu exista nici un motiv pentru ca sa iubesti." (Alchimistul - Coelho)
"Dragostea ramane. Doar oamenii se schimba." (Alchimistul - Coelho)
"Cine iubeste ofera libertate." (Invingatorul este intotdeauna singur - Coelho)

"Dragostea e ca focul, daca nu o intretii se stinge."( Lermontov)

"Dragostea inseamna sa iti dai inima si sufletul intreg celui care ti le va zdrobi." (Marile sperante - Charles Dickens)

"Dragostea este misterul dintre doi oameni, nu asemanarea dintre ei." (Magicianul - Fowles)
"Maine sa iubeasca cel care n-a iubit niciodata, iar cel care a iubit sa iubeasca maine." (Magicianul - Fowles)

"Doar pentru ca cineva nu te iubeste asa cum vrei tu, nu inseamna ca nu te iubeste cu toata fiinta sa." (Gabriel Garcia Marquez)

"Iubirea misca soarele si celelalte stele." (Dante)

"Iubirea e un sarut furat, un zambet inocent, o imbratisare patimasa...si un suflet smuls din piept." (Octavian Paler)

am citit odata cum ca cea mai frumoasa declaratie de dragoste este: "Simt ca te pot parasi. S-a implinit ceva in mine, iar acum simt ca te pot parasi." am ras atunci...eram mica, 14 ani, nu am inteles eu ce si cum...acum inteleg...

mi s-a soptit odata " barbatii iti vor spune multe, / ca te iubesc...si cum...si cat;/ vor spune mai frumos ca mine,/ insa...nu te vor iubi atat" ( melodia Ai sa-ntelegi - Papa Jr & Monik)...atunci nu am inteles ce vroia sa spuna...acum realizez...

Niciun comentariu: