luni, 25 ianuarie 2010

@British

un workshop interesant, marca Empower...
Am fost undeva in primavara - vara anului trecut pentru prima oara la un workshop Empower. Si mi-a placut foarte mult. Am promis ca voi mai participa la Empower Live si asa am facut!


jucand "cope" am realizat ca marea mea problema in viata este drumul pe care il urmez...
calea mea...
drumul vietii mele este un labirint, plin de piedici si capcane,
de care in general reusesc sa trec, sa ma feresc, sa le inving...
in mijlocul labirintului este obiectivul pe care trebuie sa-l ating,
iar pe drum trebuie sa gasesc un suflet cald care sa mearga alaturi de mine, si sa se bucure alaturi de mine la final...
si pot realiza acest lucru in momentul in care renunt la tot ceea ce nu a fost bun pentru mine, ma detasez de tot ceea ce mi-a facut sau imi face rau, dau la o parte tot ceea ce nu e bine...
si voi reusi...
cateva imagini, 5 la numar, m-au facut sa realizez acest lucru...

jocul "cope" este un joc de infruntare a emotiilor, de rezolvare a problemelor, de creativitate...
cateva imagini cartonate
in prima faza alegi o imagine,
o imagine care reflecta problema ta...
apoi alegi o alta imagine, in care gasesti rezolvarea problemei...
iar mai apoi, alegi 3 cartonase, acestea fiind asezate pe masa cu fata in jos de data aceasta, si incerci sa fii creativ, sa dezvolti o poveste din cele 3 imagini, care sa te ajute sa solutionezi problema...

pentru mine: primul carton a fost un labirint ( verde - deci plin de speranta drumul meu)

cel de-al doilea carton: o fetita care imbratiseaza un caine, iar acesta ii linge ranile...

iar ultimele 3 cartonase : - doua persoane care o iau pe drumuri diferite ( cred ca reprezinta detasarea de trecut, acea renuntare la ceea ce nu a fost bun)
- un animal fioros care musca puternic cu dintii din ceva ( reprezinta detasarea de ceea ce imi face rau)
- din pacate cu ultimul cartonas nu am putut fi prea creativa, era un magar cred, ceva de genul...foarte abstract desenat...nu am putut dezvolta nici o idee atunci...acum gandidu-ma la magar ca si termen, la situatii abstracte...cred ca imi vin niste idei...


jocul "ecco" de asemenea foarte interesant, mi-a confirmat marea mea problema cu drumul de urmat...
aici avem din nou niste cartonase,
niste franturi din picturi abstracte...
alegi un cartonas, il asezi pe o coala de hartie, si continui desenul....
bineinteles ca eu am desenat un drum, un drum care traverseaza ape, munti...si ajunge undeva la o casuta in padure....

inca un joc destul de interesant, cred eu, "persona"...
cu si despre relationare...
de asemenea imagini cartonate cu portrete...
din pacate timpul a fost prea scurt, si poate intr-un viitor seminar empower vom putea dezvolta si partea de relatii...

3 comentarii:

Momo spunea...

sunt faine toate chestiile astea, sunt faine toate filmele cu astfel de teme,,insa cred, dupa ceva perioada de cautari, ca drumul este numai in tine, acolo e secretul gasirii lui, nu in afara ta!

raluka spunea...

pai da, asta este si ideea jocului...puterea sta in tine, iar imaginile cartonate doar te ajuta sa iti dai seama de anumite lucruri...initial tu alegi inconstient cartonasul...apoi realizezi ce importanta are

Momo spunea...

aa, ok,, :P
oricum, tare cu labirintul VERDE ;))