vineri, 29 ianuarie 2010

50 Cent

Before I Self Destruct


Viata e grea, si de cele mai multe ori te obliga sa iei niste decizii pe care intr-o alta situatie, intr-o altfel de viata, intr-o alta societate; nu le-ai fi luat pentru ca nu te reprezinta.

Si orice am face, nimic nu va aduce inapoi ceea ce am pierdut...
nimeni nu poate da timpul inapoi, nimic nu ne ajuta...

Daca trebuie, crezi ca poti ucide??

Uneori trebuie sa gandesti si ceea ce faci pentru a obtine ceea ce iti doresti...nu doar sa ai ceea ce iti doresti, indiferent de metoda pe care o folosesti in acest sens.

Pentru unii banii inseamna libertate; pentru altii banii inseamna ingradirea libertatii.
Unii se indragostesc de bani. Altii se indragostesc de tarfe. Iar altii se indragostesc de actiune. Clarence parea a fi indragostit de actiune, insa se pare ca a fost indragostit doar de o Princess.

Multi spun ca filmul lui 50 Cent nu a impresionat cu nimic. Eu spun ca mi-a placut. Intr-adevar nu este un film genial, asa cum este muzica sa. Cu siguranta voi fi critica in urma aceste afirmatii insa...mi-a placut mult!
M-a impresionat Shocka - fratele super destept al lui Clarence -, m-am regasit in cateva momente din viata lui Clarence, m-am regasit in durerea lui, in lacrimile lui, in dragostea lui, in naivitatea si visele lui.

Niciun comentariu: