sâmbătă, 12 decembrie 2009

Yaris


Proba cu nr 44 din concursul SuperBlog 2009 ma provoaca sa ma gandesc din nou la masini. Nu la NFS sau la masini tunate, ci la masini de familie, la Toyota Yaris si la cat de spatioasa este aceasta masina.


A., unul din copilarie, (-cum spune cantecul Paulei Selling-) este barbat la casa lui acum, are familie, copil...
Cum mie imi plac foarte mult copiii, m-am gandit sa fac pe dadaca un week-end. Asadar, A. a plecat in week-end la munte cu sotia, copilul si dadaca.
A. are un Yaris. O masinuta frumoasa, sigura, care pare micuta, dar va asigur ca nu este.
El la volan, ea in dreapta. Eu si copilul in spate.
Ca orice copil trebuie sa faca ceva, pentru ca nu are stare.
Am imprastiat in toata masina carti de joc, bucati din puzzle, ne-am jucat "nu te supara frate 3D", am construit robotei, am confectionat avioane de hartie care zburau apoi pe geam...catele de nisip sau un om de zapada mai lipsea sa facem in masina in spate, in rest cred ca ne-am jucat cu tot ce se putea.
In 2 ore si jumatate cat am facut pana in Predeal, Toyota Yaris a fost mai mult decat spatioasa. Poate fi un adevarat loc de joaca pentru un copil si cred ca asta spune tot de spatiul pe care ti-l ofera aceasta masina.

Si daca vrei sa te convingi de acest lucru ia-ti copilul la un test drive Toyota Yaris.

Niciun comentariu: