sâmbătă, 12 decembrie 2009

Mimi plays...

Sambata seara am dormit la Mimi.
Duminica dis-de-dimineata, ne trezim...mai lenevim putin in pat povestind una-alta, apoi facem repede cafeaua...cand, Mimi, vede langa cizmele ei o cutie mare, impachetata frumos in hartie verde pal, cu braduti desenati, si cu o fundita mov.
Am inceput sa sarim si sa tipam de bucurie...de mici copile nu am mai crezut in Mos Nicolae, si iata ca...azi-noapte...cineva s-a gandit la Mimi si i-a lasat un cadou in cizmulite.
Ne era si mila sa desfacem cutia, asa de frumos era impachetata. Daca nu ar fi fost atat de mare curiozitatea de a descoperi ce se afla in interiorul cutiei, Mimi cred ca era in stare sa pastreze cutia asa impachetata frumos, ca pe un bibelou.

Stiu ca si voi vreti sa aflati ce a primit Mimi, asa ca nu mai lungesc povestirea. Desfacem noi usor fundita, apoi ambalajul, apoi cutia....usor-usor de parca ar fi fost de sticla...si, si, si in cutie era micutul O!Play.




ASUS O!Play HDP-R1 HD este un dispozitiv pentru redarea de continut multimedia digital. Astfel micutul O!Play poate reda materiale digitale 1080p Full High Definition (MPEG 1/2/4, VC-1 si RM/RMVB).
Din pacate, O!Play nu are wirelles si spatiu de stocare propriu, insa poate inlocui foarte bine player-ul DVD, iti ofera acces usor la materialele din retea, iar interfata eSATA ofera o rata de transfer de 5 ori mai mare decat prin USB 2.0.

Ce am facut eu si Mimi toata duminica...am facut pop-corn, clatite cu ciocolata, am vizionat cateva dintre cele mai frumoase filme in format High Definition, iar catre seara am dat o petrecere asa inoportuna...am sunat cativa prieteni si micutul O!Play ne-a incantat cu muzica...

Pentru Mimi si pentru mine s-a deschis o noua lume. Un film bun in fiecare week-end, distractie la maxim, o viata frumoasa...

(p.s. sa va spun un secret: Mos Nicolae pentru Mimi a fost SuperBlog 2009, cu proba nr 47)

Niciun comentariu: