luni, 21 decembrie 2009

how do you stop a killer who is already behind bars?


"Law abiding citizen" - un film despre care am citit o recenzie si mi-am dorit imediat sa-l vad. Nici nu mai aveam rabdare.
Asa ca...l-am vazut.

waw

Pot spune doar ca mi-a placut enorm si ca imi doresc sa-l revad.
Are o tensiune, are o poveste, are un deja-vu, are efecte speciale, are logica,
te sperie dar te face sa rationezi,
te emotioneaza dar te ajuta sa calci pe cadavre daca nu vrei sa devi tu o victima.

Gerard Butler este un tata sfasiat de crima produsa in propria sa casa, chiar sub ochii lui. Sotia si fiica sunt ucise, iar el este neputincios in acel moment.
Peste 10 ani insa, este capabil sa dea o lectie sistemului. Se joaca cu cuvintele, cu justitia, cu legile si constitutia...si pare a avea castig de cauza. Pana cand un ofiter FBI este mai inteligent decat el...


Niciun comentariu: