joi, 19 noiembrie 2009

un laptop sub bradul de Craciun

Sunt facuta din vise! Imi doresc atat de multe...


De sarbatori anul acesta mi-as dori un notebook...printre altele bineinteles, ca altfel nu as fi eu.
Ce laptop imi vei aduce Mosule? Sa fie un Dell? Toshiba? HP? Lenovo, Sony, Acer, Apple? Sincer...as prefera un ASUS!

Un laptop ASUS, Mosule. E usor, e micut, e finut...exact asa ca mine. Si il merit, sa stii, ca am fost fetita cuminte.
ASUS W90VP-UZ007K cred ca este perfect. Intel Core 2 Duo, procesor 2800 MHz, memorie video 1024 MB, memorie RAM 6144 MB, DDR2 800 MHz, Blu-Ray DVD Combo, Dolby Home Theatre 2. Are cititor de amprente, baterie Lithium-Ion 12 celule, 8800 mAh, bluetooth, wireless 802.11 b/g/n si... 8 in 1 card reader (SD, MMC, MS, MS-PRO, xD, mini SD w/adapter, MS-Duo, MS-Pro Duo via adapter).

De ce ASUS si nu Toshiba? sau Sony?
Pentru ca ASUS sunt cei mai buni in domeniu! ASUS iti garanteaza calitatea adevarata a unui laptop. Sa tii minte, Mosule, si pentru alti copii.
ASUS are cele mai bune placi de baza din lume, o constructie solida, rezistenta in timp...


Articolul este scris pentru proba nr 26 a concursului SuperBlog 2009. Proba sponsorizata de magazinul online Azerty. Chiar de la ei ai putea sa achizitionezi ASUS-ul meu, Mosule, pentru ca au cele mai bune preturi. Si uite-te si la alte oferte Azerty, Mosule, sigur ai sa gasesti acolo cadouri si pentru alti copii cuminti.

5 comentarii:

Momo spunea...

mai!
ce s-a intamplat? nu mai vb ku mine? :D

Momo spunea...

hoho,,,fata mosului,,:P
vine mos Nicolae inainte :D,,vb cu el ;))

Anonim spunea...

Hohoho.
Quote: "De ce ASUS si nu Toshiba?" "ASUS are cele mai bune placi de baza din lume".

Ca posesor a unui ASUS si a unui Toshiba pot sa spun ca te inseli aici. Placa mea de baza de pe ASUS s-a stricat. Toshiba au cele mai bune 'boxe' de laptop. Diferenta de calitate intre cele 2 este imensa. Daca te uiti pe forumurile ASUS vei vede ca lumea se plange ca se sparge carcasa pe aceste laptop-uri.

Mai documenteaza-te inainte de a scrie despre un subiect aiurea.

raluka spunea...

@ anonim ho ho ho? sa inteleg ca tu imi vei aduce sub brad un toshiba? :( nu vreau...il astept pe Mosul meu cu ASUS totusi...

momo spunea...

@anonim
hohoho,,,daca tot ataci asa de dur, macar nu o face sub anonimat
hohoho,,,da si mie documentatie, sa nu mor blond(a) ca tine..HOHOHO