miercuri, 25 noiembrie 2009

Salvarea


Prooptiki este cel mai indragit sponsor al concursului SuperBlog 2009, dupa parerea mea. Proba nr. 33 ne poarta pe aripi de vis in filmul "Terminator Salvation: The Future Begins".






In trecut am facut teatru, am jucat pe scena, publicul/spectatorii sunt parte din viata mea, acum incerc sa joc si intr-un film. In Terminator Salvation. Sunt actor debutant in film, si vreau sa joc rolul lui Blair Williams.
Probabil va asteptati cu totii sa cititi ca vreau sa interpretez rolul lui John Connor. Ei bine, nu.

John Connor este leader-ul predestinat al miscarii de Rezistenta a omenirii in razboiul cu armata de Terminatori. Dar Blaire este cea care il motiveaza pe John sa lupte mai departe, cu taria de caracter de care a dat dovada in primele trei parti, atunci cand acesta ajunge sa fie un simplu soldat care urmeaza ordinele superiorilor si atat.
Cred ca acest rol mi se potriveste cel mai bine. Rolul care pune in valoare forta feminina. O persoana optimista, care crede in cei din jur si ii motiveaza pe cei din jur sa faca anumite lucruri. O femeie puternica, invingatoare, inteligenta, neinduratoare cu inamicii, care stie ce vrea si cum sa obtina ceea ce vrea.

Actiunea filmului "Terminator Salvation" se petrece in anul 2018, la 14 ani dupa atacul nuclear care incheie trilogia "Terminator". Filmul exploreaza puterea omului de a face alegeri esentiale in viata, de a ne sacrifica pentru semenii nostri. Si totul este dat de puterea sufletului si a vointei. Numai asa ne putem salva: cu o vointa de fier si un suflet curat.

Niciun comentariu: