miercuri, 18 noiembrie 2009

insula noastra

"whoah
we're going to Ibiza

we're gonna have a party...
in the mediterranean sea..."

Inainte de proba cu numarul 25 din concursul SuperBlog 2009, eu si inca 4 prieteni (c, d, r, s) ne-am gandit sa luam o pauza de vreo 2 zile, sa ne relaxam, sa plecam undeva unde este soare, si cald, si multa distractie; ca sa revenim cu idei noi si forte proaspete in concurs. Si unde poate fi mai frumos decat pe o insula tropicala?
Ne-am facut bagajele si am plecat in Spania - Ibiza. Am luat avionul pana in oras, si apoi ce ne gandim noi....hai sa inchiriem un iaht si sa plecam singuri pe ape catre Ibiza...cat de complicat poate fi?
Si asa am facut...doar ca, dupa ore bune de mers pe mare, ne-am ratacit...
Am ajuns pe o insula, numai ca nu era Ibiza. Si...ca sa va spun un secret, de aici de pe insula noastra va scriu acum. Am numit-o Hostway.
Am acostat, ne-am odihnit putin pe plaja, am facut o baie...si cand sa plecam nu am gasit nici o cale de scapare de pe insula. Suntem blocati aici.
Dar nu ne plangem, este foarte frumos. Soarele straluceste pentru noi, avem mancare (toate fructele naturale de aici de pe insula, proaspat culese), laptop-ul si wireless, ne-am imprietenit si cu animalele marii. Delfinasul Mario este foarte haios, seara se alatura petrecerii noastre sub clar de luna si danseaza impreuna cu noi.
Dimineata-la pranz ne trezim si facem o baie in ocean, si este atat de placut sa incepi ziua asa. Apoi pregatim masa, mancam, dupa-amiza mai jucam un poker, un remi...iar seara, vegheti de stelutele de pe cer, partyyyyyyyyyyyyyy:)
Parca nici nu mai vrem sa gasim vreo cale de scapare de aici! Dar puteti veni si voi aici!
Cum spuneau cei de la "vama veche" demult intr-o melodie:
"hai sa ne mutam la mare...o tara de orase goale"
Acum, aici pe insula, unde este pace si liniste si atata fericire, intelegem si noi ca "orasul ne-a nenorocit".

Niciun comentariu: