miercuri, 28 octombrie 2009

Zzzz



Anul trecut de Craciun, pe ravasul meu scria: " Viata ta se va schimba in bine, la un moment dat." Am vrut sa cred atunci, dar imi era greu. De ceva vreme simt cum incepe viata mea sa se schimbe in bine, incep sa cred in ravas.

Iata ca etapa 10 a SuperBlog 2009 imi da in administrare magazinul online IT&C Azerty. Foarte fain, nu? Cum sa nu incep sa cred ca viata mi se schimba in bine???

Imi place foarte mult "z"-ul din denumirea magazinului. Are rezonanta. Logo-ul este chiar dragut, mai ales ca pune accentul pe acest "z", si il scoate in evidenta.


Avand in vedere ca suntem in criza, si cum "crises" in greaca inseamna atat problema, cat si oportunitate, as merge pe ideea de oportunitate, si as incerca sa transform magazinul intr-unul mai competitiv, mai productiv, in primul rand prin mai multe promotii si oferte. Si mai mult de atat, sa fie promovate pe prima pagina, sa iasa in evidenta.


As mai veni cu oferte pentru cei care sunt clienti fideli, ceva in genul pentru a doua comanda reducere 10%. La fel as veni cu reduceri pentru elevi si studenti, reduceri la cumparaturi de peste 3000 lei.


As baga optimizarea site-ului pe google, ca atunci cand un client cauta un magazin online de IT & C, Azerty sa apara primul. Si as mai incerca ceva promotii printre bloggeri: cei care posteaza logo-ul pe blogul lor, primesc un cadou simbolic ( un pix, un breloc, something) + reducere 10% la orice produs cumparat, pe toata perioada pe care are logo-ul magazinului pe blog.


Eu ma axez foarte mult pe promotii: in lumea cosmeticelor AVON merg foarte bine, si tind sa cred ca in orice domeniu daca promovezi un anumite produse, le scoti in evidenta, si va exista cel putin o persoana care are nevoie de unul din acele produse, si constientizeaza acest lucru numai in momentul in care vede oferta.

In rest...magazinul imi place asa cum este. Sper ca si voua, si va astept la cumparaturi!!!

Un comentariu:

FELICIA spunea...

De acord cu tine ca suna bine Z din Azerty. Succes mai departe!