sâmbătă, 31 octombrie 2009

Spania si noi doi

vacanta noastra de vis...


- Ai fost vreodata in Madrid?

- Nu:( Dar am visat ca am fost.
Si a fost atat de frumos. Eram doar noi doi...si Madrid-ul.


Am luat spontan cele mai simple bilete de avion, zborul cu Malev, dus - intors Bucuresti-Otopeni-Budapesta-Madrid...si ne-am trezit pe aeroport in Madrid. Cu doar 62 euro/pers. am calatorit pentru prima oara cu avionul, si am ajuns in capitala Spaniei, Madrid.

Am gasit o oferta de weekend super avantajoasa si nu am mai stat pe ganduri. Am petrecut impreuna un weekend de neuitat. Am vizitat atat de multe in doar 2 zile.

Prima oara am fost la Muzeul Prado. Am vazut picturi celebre ale lui Goya, Velasquez, Murillo, Durer si Boticelli. Am fost impresionati de biblioteca din cadrul muzeului, de cafenea si de magazinul de suveniruri de unde am cumparat foarte multe cadouri pentru toti cei dragi.


Apoi am fost la Biblioteca Nationala, pentru ca eu iubesc foarte mult cartile, si nu puteam sa nu trecem si pe acolo. Biblioteca a fost construita pe timpul reginei Isabela II, si in prezent are peste cinci milioane de carti.
Am fost si la Palacio Real, fosta resedinta regala, unde am fost foarte placut impresionati de camerele decorate de Gasparini. Totul era de o splendoare nemaintalnita. Este unul din putinele locuri din lume care nu trebuie sa ramana nevizitat.




Bineinteles ca noaptea am iesit in oras, am inspectat mai multe localuri, foarte calde si primitoare, am baut si am dansat salsa...toata noaptea. Aici, am invatat sa dansez bachata. waw...este ceva de vis, daca simti muzica, si traiesti...
Iar a doua zi am baut o cafea tare si aromata intr-un local foarte deosebit si am plecat in orasul vechi. Primul obiectiv pe care ne-am dorit sa-l vedem a fost Puerta del Sol, unde am auzit ca este foarte frumos de Revelion, in noaptea dintre ani, cand dangatul clopotelor ii anunta pe petrecareti trecerea in noul an.
Madrid, Madrid...un loc superb, ai si munte si mare laolalta.
Ne-a mai placut enorm de mult, in timpul unei plimbari in parc, Templo de Debod, un templu egiptean, inchinat lui Amon de Debod. Piata Spaniei de asemenea este un loc de vis.
Stiti...sunt locuri pe care visezi sa le vezi, sunt locuri pe care le vezi si visezi sa le revezi...Madrid este un loc pe care visezi sa-l vezi, sa-l revezi...si asa la nesfarsit.

Pacat ca a fost doar un vis, iubitule...
Ar fi minunat sa petrecem o vacanta, oricat de scurta, intr-un asemenea loc exotic. Si cea mai perfecta destinatie exotica pe care o putem alege cred ca este Madrid-ul. Putem sa inchiriem un iaht si sa stam o zi intreaga pe mare, nu ar fi interesant?
Mi-ar fi placut sa fiu spanioloaica. Sunt foarte frumoase femeile, si calde, blande...si persoanele cu sange latin in general.
Am scris articolul pentru blogariada Go Travel, in speranta ca intr-o zi voi posta poze cu si din Madrid facute chiar de mine.

Un comentariu:

Momo spunea...

woow, ce vis splendid,,,imp e sa visam pt ca astfel putem sa cream energii pozitive care sa ne duca apoi spre taramul realitatii :D