marți, 11 august 2009

lazarus show

Luis Vicentiu Lazarus este un prezentator de televiziune. A debutat la OTV, alaturi de Dan Diaconescu, iar acum are propriul show de televiziune la Kanal D.
Numele sau adevarat este Vasile Tuturiga, dupa cum precizeaza wikipedia.org.

Este un om extrem de arogant, si ma bucur ca i-am putut spune acest lucru la interviul din luna mai de la kanal D, pentru postul de reporter si/sau coprezentatoare a emisiunii lui. Nu stiu de ce am fost la interviu....pentru amuzament, pentru ceva nou, inedit....pentru a incerca sa fac ceva ce imi place....insa clar, este pefect pentru mine faptul ca nu am trecut interviul, pentru ca, cu siguranta nu puteam lucra alaturi de Lazarus.

Dovada faptului ca este arogant si se crede foarte mare si tare este chiar denumirea emisiunii sale. Majoritatea emisiunilor au ceva care intriga " pact cu diavolita", "dincolo de aparente", "rai da buni"...numai cei care se cred importanti isi trec numele in denumirea emisiunii: " lazarus show", "la sueta cu bahmu"...Spun se cred importanti, pentru ca eu una nu ii consider importanti. Nici pe Lazarus, nici pe Adriana Bahmuteanu, nici pe altii ca ei. Sunt genul de persoane poate undeva mult mai jos decat multi dintre noi, care au stiut insa sa se afirme, sa faca orice, fie negativ, fie pozitiv, doar sa ajunga acolo sus...si totul pe banii nostrii...noi urmarim emisiunile lor si ii platim pentru aberatiile spuse in acestea de cele mai multe ori.
Si asta pentru ca ei nu cunosc bunul simt, modestia sau emotia.

Nu imi place sa scriu de rau despre cineva, si mai ales despre o vedeta. Insa, aseara la "agentul vip" pe Antena 2, Cristian Brancu l-a avut invitat pe Luis Lazarus. Si nu mi-a venit sa cred cand l-am auzit cu o fraza de genul
" tuturor fostelor mele le-am spus ca nu vor mai gasi vreodata pe cineva la fel de bun ca mine". Asta mi se pare ori manipulare pe fata a femeilor indragostite de el, ori prostie pe fata a "autorului".
Haide sa fim seriosi. Nu degeaba exista vorba aceea din popor " orice sut in fund este un pas inainte". Intotdeauna exista ceva mai bun decat ceea ce avem, important este cat de bine reusim sa trecem peste ceea ce am pierdut si sa credem in acel mai bine.

"In 2014 voi deveni Presedinte", afirma Lazarus in interviul din ziarul Libertatea. Sunt chiar foarte curioasa daca exista atat de multi romani creduli care sa-l voteze. Daca este atat de bun, atat de bogat...de ce nu si-a facut propriul post de televiziune, nu doar o simpla emisiune? de ce nu doneaza niste bani unui camin de copii, sau nu organizeaza/ participa la campanii de ajutorare? - eu una nu stiu astfel de lucruri despre el...in schimb cheltuie 15.000 euro pentru o campanie de descoperire a cadavrului Elodiei...
revenind cu picioarele pe Pamant....
Lazarus - Presedintele Romaniei? - cu ce am gresit noi romanii? ....
cu ce a gresit Elodia ca sa fie gasita tocmai de Lazarus?....

3 comentarii:

Iaţcu spunea...

Cred c-ai depus prea mult efort scriind despre cretinoidul asta.
Sincer, eu am depus un efort si mai mare citind titlul (efort pentru a-mi stapini greata).

Anonim spunea...

ai scris un articol despre vasile tuturiga?asa il cheama pe om...prea mult efort pentru un parazit..si in plus ce ai putea vedea la un post plin numai de frustrati?

raluka spunea...

@dreampoet Andrei...am scris un post despre Vasilica...si daca citeai articolul vedeai ca stiu ca asa il cheama, dar nu il si striga:P si mai intelgeai si ce am gasit eu la acel post...nimic:P