miercuri, 8 iulie 2009

vorbe-n vant

de mica mi s-a spus " gandeste de doua ori inainte de a spune ceva"...
eu intotdeauna am spus ceea ce am simtit, ceea ce am gandit, fara sa imi fie teama de ceva, fara sa ma gandesc la consecinte...

insa, in seara asta am realizat ca intotdeauna trebuie sa fii foarte atent cum formulezi propozitiile...
un cuvant simplu, care poate pentru tine nu inseamna prea mult, sau din contra poate insemna totul; este inteles intr-un total alt sens de catre destinatar...

nu intelegi de ce nu esti inteles, si plangi, si nu ai vrut sa fie ceea ce a fost...si nu poti decat sa incerci sa te faci inteles macar a doua oara...

o simpla vorba a ta, poate fi luata ca amenintare...si de fapt pentru tine era doar o exclamare, o simpla recunoastere...nici macar un avertisment, sau ultimatum

o sa tin minte de acum ca nu e bine sa te joci cu vorbele :(
in afara faptului ca exista riscul ca interlocutorul sa inteleaga gresit mesajul tau; exista si riscul de a pierde ceva ce poate nu vrei sa pierzi/ sau pe cineva ....cel putin nu atunci, nu asa...

Un comentariu:

Momo spunea...

vreau detalii,,,,,,,,,,,,,


hehe si mie mi s-a intamplat nu odata, inca de multe ori,,,si am auns la o alta concluzie, ca urmare a ceea ce ai skris tu,,ka ar trebui sa avem mai multa grija la ceea ce spunem,,,,NU, eu kred si in asta,,,daaaaar, daca omul de vis-a-vis ma cunoaste si,mi este ku adevarat prieten, cu siguranta nu se va putea vreo sec gandi ka as as putea sa spun sau sa acuz o latura negativa a persoanei respective,,,

asa gandesc eu,,,