miercuri, 29 iulie 2009

naintufaiv

vom intalni multe persoane in viata noastra carora le vom acorda credite pe negandite si care in timp ne dovedesc a nu merita toate acele credite acordate...
ne dezamagesc, ne critica, ne parasesc...doar pentru ca nu le convine un simplu lucru: poate stilul de imbracaminte, poate programul de la serviciu, poate activitatile extra-job, poate prietenii buni pe care ii avem, poate chiar persoana noastra: timiditatea noastra, sau din contra curajul si puterea noastra...


de multe ori nici nu aflam ceea ce se intampla de fapt, ramanem singuri, noi si dezamagirea noastra...fara explicatii, fara amintiri, fara...acea persoana


cand tii la cineva, ca prieten, ca iubit, ca...no matter what..., tii la persoana respectiva asa cum este, cu bune si rele, acceptand ceea ce ii face placere si ce nu...
daca tie nu iti convine ca imi place sa citesc, sau ca nu stiu ce poate sa apara maine in programul meu, sau ca imi pierd timpul pe blog, sau ca, sau ca,...inseamna ca nu iti place viata mea, inseamna ca nu ai ce cauta in viata mea si punct.
si de la capat.


suntem muritori, si tocmai de aceea avem dreptul sa traim cum ne place si langa cine ne place! nu trebuie sa facem compromisuri doar pentru cei de langa noi. mai importanti suntem noi ca persoane si cine vrea sa ne fie alaturi poate sa faca acest lucru fara conditii. daca incerci sa ma schimbi nu va merge! nu renunt la viata mea si la lucrurile din ea.

(sursa de inspiratie: un status cu "fuck off")

Un comentariu:

Mihai spunea...

Draga Raluka,

Intr-adevar nu are rost sa schimbi ceea ce-ti face placere sau ceea este bine in viata ta de dragul altora. In acest sens nici nu trebuie sa fim dezamagiti de "pierderea" anumitor persoane care vad aceste lucruri bune ca fiind "nocive" din punctul lor de vedere.
Sa nu faci nicio schimbare decat daca tu consideri ca este benefica! Asculta-ti sufletul si nu prejudecatile celor din jur.