sâmbătă, 23 mai 2009

about me

Leapsa made in Bucharest:



SUNT: visatoareAŞ VREA: sa calatoresc mai multPĂSTREZ: fotografii, imagini
MI-AŞ FI DORIT: sa fiu copil pentru mai mult timp
NU ÎMI PLAC: oamenii prefacuti
MĂ TEM: de intuneric, cand sunt singura in casaAUD: un sunet de chitara intr-un trenÎMI PARE RĂU: ca nu am si un frateNU SUNT: egoistaDANSEZ: cand simt
CÂNT: falsNICIODATĂ: nu o sa spun niciodata
RAR: gatescPLÂNG: cand sunt trista
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: puternicaNU ÎMI PLACE DE MINE: cand nu merg pana la capatSUNT CONFUZĂ: cand fac note contabile si fiseAR TREBUI: sa ma gandesc mai mult la mine



And "leapsa" goes to... Elena, Sylvya, Iulian si oricine mai vrea sa scrie ceva despre el...

6 comentarii:

Sylvia Ana Maria spunea...

super interesting...app am citit mesajul tau dar nu am kredit sa ti raspund..so...

momo spunea...

ADOR: verdele
IMI CUMPAR GENTI: mari
MERG LA: teatru

Sylvia Ana Maria spunea...

VREAU: sa fiu mai puternica
ASCULT: mult house
IUBESC: marea si nisipul, briza si scoicile
STILUL MEU: e casual

raluka spunea...

Sylvya, trebuia sa scrii un articol pe blogul tau ca al meu doar ca despre tine: cum esti, ce ai vrea, ce pastrezi, ce ti-ai fi dorit....etc

Sylvia Ana Maria spunea...

aham..go it..

Sylvia Ana Maria spunea...

am scris pe blog si la mine ..si inka ceva , adika e o poezioara mai veche scrisa de mine