luni, 6 aprilie 2009

1 - 0






Steaua - Gloria Bistrita

1 - 0

gol inscris in minutul 83 de Kapetanos


Prima oara in viata mea pe Ghencea!

Atmosfera a fost ok, ma asteptam la ceva mai mult scandal cred ca, dupa cate am vazut pe la TV ca se intampla pe Ghencea, si nu numai. Dar nu este deloc asa. Daca stai la locul tau cuminte si nu te bagi in seama aiurea este chiar ok.
Bine,... poate a fost si meciul de vina, pe de o parte, pentru ca a fost un joc slabut; poate a fost de vina si situatia ingrata cu Gigi,pe de alta parte...nu stiu...dar nu mi s-a parut deloc un loc "periculos pentru o fata", asa cum am auzit de multe ori.


Ce m-a frapat extraordinar de mult: am vazut fete de o mitocanie mai mare decat a celui mai inrait microbist sau manelist. Felul in care mancau semnite :D (mai mananca oamenii seminte, dar nu in halul ala) , felul in care se manifestau vizavi de o ocazie de gol ratata, de o pasa proasta, ...

In schimb mi-a placut sincronul: se ridica unul - se ridicau toti(aproape; -si nu este vorba aici de valuri); incepea unul sa strige, continua altul sau stiga odata cu el...

Ce nu am inteles: de ce se striga "jigniri" la adresa unei echipe care nici macar nu se afla pe teren sau in tribune...adica, nu am inteles de ce s-a strigat (de mai multe ori, nu o data!!!) "muie Dinamo" la meciul Steaua-Gloria Bistrita. Stiu ca Dinamo este rivala Stelei, dar...cu ce ii incalzeste pe cei 11 stelisti de pe gazon ca eu scandez "muie Dinamo" cand ei joaca pe teren cu alta echipa?

Si alta neclaritate a mea: nu te lasa pe stadion cu toate prostiile, ca sa nu provoci scandal, sa arunci, sa distrugi; te controleaza bine - insa le scapa un drogat, un betiv...care ajung sa demoleze scaunele si restul tribunei. Mai bine au grija sa fii in toate facultatile mintale, si te lasa sa intri cu sticla de apa/suc cu capac cu tot!



interesanta experienta anyway ;)

2 comentarii:

cristina_momo spunea...

m.am speriat kand am intrat pe site,ul tau si vad o poza ku stadionul. in prima instanta a inchis site,ul gandindu,ma,,aualeu un mikroboist...

apoi skriu iat pe google "fa,te auzi", de altfel numele blogului tau si dau iar de poza ku stadionul,,,zik,,ma ce, mai e verunu kare are blog ku acelasi nume?
dau repede in jos, sa vad urmat text: si vad "Boca della Verita". Zik: ma sa vezi ka Raluka a fo pe stadion la meci,,nu,i a bine.

Akum app de experienta de akolo, terbuia sa ne faci si noua o poza ku dons,hoarele kare mankau seminte :))
Ceau!

Iaţcu spunea...

"am vazut fete de o mitocanie mai mare decat a celui mai inrait microbist sau manelist"

ete na!
eu cred ca n-ai privit atent in gura lor. Nu ele mincau semintele ci powlla ce le statea pe limba, cea cu care ii gratula pe adversari.

Aici iti dau dreptate. Tu zici ca "nu te lasa pe stadion cu toate prostiile, ca sa nu provoci scandal" dar ii lasa pe toti prostii, destepti cit un capac de sticla de apa / suc / pisat, etc.

APROPO! HAI JIJIIII sa ne traiesti mult si bine acolo unde esti!