vineri, 28 noiembrie 2008

eu si printul

Exista o persoana care stie cum sa te tina strans de mana si sa nu te lase sa cazi.

Exista o persoana care stie sa te iubeasca neconditionat si sa te ierte ori de cate ori ai nevoie.

Exista o persoana care stie cine esti tu cu adevarat si te incurajeaza sa mergi mai departe pe drumul tau.

Exista o persoana care stie sa te inteleaga si sa te ajute mereu, chiar si atunci cand tu nu ii ceri acest lucru.

Viata fiecaruia este o adevarata poveste, cum o facem sa devina un basm sau o drama este doar treaba noastra.

Poti fi cine vrei tu, cum vrei tu, cu cine vrei tu. Important este sa crezi cu tarie in tine, in fortele tale si in ceea ce iti doresti. Eu cred ca acolo "undeva candva"(vorba filmului) este si printul meu, insa nu a ajuns inca la mine. Stiu ca trebuie sa imi astept Printul, stiu ca el va veni, stiu ca El va fi drumul meu, speranta mea, visul meu, basmul meu, viata mea...

Dintotdeauna am crezut in 'fairy tales', si cu siguranta asa are sa fie viata mea. Visele se pot indeplini in orice clipa a vietii noastre; conteaza doar cat de puternic este visul nostru, cat de mult ne dorim noi sa devina realitate respectivul vis, si ceea ce facem noi pentru a indeplini visul. Pentru asta avem nevoie de mult curaj, multa dorinta, putere si daruire. Iar in acel moment visul nostru devine realitate si inteaga lume este la picioarele noastre.

"Cand cineva isi intalneste drumul, nu-i mai este frica. E nevoie de mult curaj pentru a face pasi gresiti. Deceptiile, infrangerile, descurajarea sunt instrumente pe care Dumnezeule foloseste pentru a-ti arata drumul." - ii spune Magul, Bridei ( noua carte a lui Coelho)
Astept sa vina Printul meu sa-mi arate drumul...

Niciun comentariu: