duminică, 16 noiembrie 2008

on site

Etapa 19 a concursului pcnews m-a ajutat sa descopar un magazin online extraordinar: onsite.ro



Cele mai noi produse IT si nu numai, cele mai accesibile preturi, si cea mai buna calitate a serviciilor oferite.



O sa dau doar cateva exemple in cele ce urmeaza, si apoi o sa va las pe voi sa va gasiti oferta potrivita personalitatii si necesitatilor voastre.



In materie de notebook-uri am gasit un Toshiba Satellite Pro U300-15C, procesor Intel Core 2 Duo , cu o memorie de 2 GB, HDD 250 GB 5400 rpm SATA, DVD - RW, bluetooth, camera web integrata...4000 ron.



In cadrul sectiunii PDA-uri am gasit " diamantul HTC ", cu GSM, GPS, camera si o frecventa de 528 MHz.



Printre monitoarele LCD am cautat ceva acceptabil la pret, si cu un design dragut, si de calitate, pentru a face o oferta sefilor, ca prea ne hinuim la serviciu cu monitoarele acelea vechi si mari, care ocupa si apatiu si care ne dau si mari dureri de cap si de ochi atunci cand lucram foarte mult si foarte concentrati. Am dat peste un Samsung 720N cu o rezolutie de 1280 X 1024 si un timp de raspuns de 8 ms, diagonala de 17 si silverul care ne va deschide foarte mult biroul.



Un televizor LCD mi-ar trebui si mie acasa, asa ca uitandu-ma pe onsite.ro am vazut PANASONIC TX -20LA 80F . Diagonala de 20, timp de raspuns 8ms, rezolutie 640 X 480 si luminozitate 500 cd/m2. Si cu toate astea parca mi-as dori o plasma, asa ca am gasit tot un PANASONIC TH-42PV80P, cu o rezolutie de 1024 X 768 si cu o diagonala de 42...tocmai buna pentru sufrageria mea!



Ador sa fac fotografii, asa ca de cate ori ma uit pe un astfel de site, nu pot sa nu ma interesez de camere foto si video. Cred ca cea mai potrivita camera foto pentru mine este Sony DSC -S730. Cu o rezolutie de 7 MP, zoom digital 6X, zoom optic 3 X si memorie de 22 MB. Ca si camera video as alege un Canon DC310 cu sistem video tip DVD, perfect penru a surprinde cele mai frumoase peisaje montane.



Orice birou; fie ca este vorba de biroul tau micut de acasa, fie ca este vorba de biroul de la firma; are nevoie de o multifunctionala. Lexmark este intotdeauna alegerea perfecta in acest caz, iar pe onsite.ro poti gasi Lexmark X3550 cu tehnologia Inkjet si functii precum scanare-imprimare-copiere. Cele mai bune A4 alb-negru si color numai cu Lexmark.


Pe onsite.ro gasesti cele mai bune produse care raspund nevoilor tale la cele mai bune preturi accesibile tuturor. Doar arunca si tu o privire pe site sa vezi despre ce vorbesc!

Niciun comentariu: