luni, 20 octombrie 2008

Networking people together


Edi + max :P

In etapa 8 a concursului superblog 2008 trebuie sa prezentam un produs EDIMAX pe care il detinem sau pe care il gasim in orice magazin online din tara noastra.

Avand in vedere ca pana astazi eu nici nu am auzit de brand-ul Edimax am inceput sa ma documentez.

Iata ce am aflat:

Edimax Romania este unul dintre principalii producatori globali de echipamente si solutii de retelistica; iar la inceputul lunii februarie anul curent a pus bazele unui parteneriat cu Ultra Pro Computers, unul dintre cele mai importante lanturi de retail din Romania. Edimax are sediul central in Taipei, Taiwan, si este inscris la Bursa de Valori Taiwaneza din 2001; compania fiind infiintata inca din 1986. Portofoliul complet de produse acopera toate nevoile de conectivitate, oricare ar fi arhitectura retelei sau cerintele aplicatiei.

Pentru ca tot imi doresc eu o camera, m-am uitat pe marketonline la camere de retea, si m-am oprit asupra camerei IP Edimax IC-7000.

Doar 700 lei, garantie 2 anisori, cu o rezolutie de pana la 640 x 480 pixeli si cu obtinere de 30 de imagini pe secunda, si mai are si 'night vision'. Camera poate trimite imagini video prin retea, respectiv internet. Datorita microfonului incorporat pot fi transmise si date audio. Printr-un webbrowser utilizatorul poate sa vada si sa schimbe totodata proprietatile. Este o camera mobila, o poti aseza dupa bunul tau plac si dupa imaginea pe care iti doresti sa o surprinzi cu camera . Are si un card de memorie in care poti salva datele si acestea se duc direct in sistem.

Ce sa mai zic: este o camera de retea adevarata. Surprinde pana si cel mai mic detaliu ( si acest aspect trebuie sa te bucure, in nici un caz sa te sperie) . Detaliile sunt foarte importante in viata noastra si noi nici nu ne dam seama de acest lucru. Cel mai mic detaliu, cel mai neinsemnat lucru, iti poate face viata mai frumoasa, iti poate aduce momentul tau de fericire, de glorie.
think twice ;)
I'm watching U!

Niciun comentariu: