luni, 6 octombrie 2008

amintiri...fotografii...zile cu soare

Etapa 4 superblog 2008 a venit. Echipa pcnews ne propune sa ne uitam pe site-ul oktal.ro; sa studiem produsele de pe site si sa comentam unul dintre aceste produse.



Incep cercetarea, gasesc numeroase produse interesante, pe care mi le doresc eu insami si care in fond nu pot lipsi nimanui; insa trebuie sa ma opresc la unul din ele pentru a-l face cunoscut voua. Despre aparate de aer conditionat nu pot sa va vorbesc, pentru ca vara a trecut si nu mai intereseaza pe nimeni. Retelistica nu este domeniul meu. Accesorii, consumabile...nu suna foarte tentant.




Am decis sa ma axez pe categoria multimedia, pe un produs destul de nou pentru mine, care mi-a atras atentia in mod deosebit. Este vorba de o rama foto digitala, rezolutie 800 x 480, card memorie 2 GB, 5 frame-uri interschimbabile, slide show, telecomanda.






O rama moderna, perfecta pentru noptiera, ideala daca iti place sa schimbi ceva in viata ta, in camera ta. In fiecare zi daca afisezi o imagine noua iti schimba starea de spirit, iti lumineaza ziua; si aceste mici modificari conteaza foarte mult pentru psihicul tau. Daca vezi zilnic aceeasi imagine pe noptiera, ajungi sa te plictisesti de viata ta, sa crezi ca nu mai exista nimic nou si bun in viata ta.

Numele "Sapphire" ma duce cu gandul atat la piatra pretioasa safir, cat si la cartea lui Paolo Coelho, Zahir. Simbol al bogatiei si socotit capabil sa inlature durerile si sa impiedice starnirea certurilor, oamenii considera ca safirul aduce putere, onoare si nemurire proprietarului sau. Pentru Paolo Coelho Zahirul este ceva ce iti contopeste gandurile, ceva ce odata vazut este placut si nu mai poate fi uitat.






Rama foto digitala Sapphire imi place mult si sper ca in curand sa o am la mine pe noptiera.

Niciun comentariu: