luni, 19 mai 2008

am suzeta mea...sunt bebelus...

era atat de bine cand eram mici, si nu aveam alta grija decat jucariile noastre ...
fara probleme, discutii, bani, masini, terenuri, minciuni, ipocrizie, falsitate, prostie...
si simteam cum ziua trece atat de repede si nu aveam timp sa ne jucam suficient
si acum suntem oameni maturi(cica) si abia asteptam sa se termine ziua si poate sa facem ceva si pentru noi, acolo macar putin-putin
sunt persoane care abia astepta batranetea, pensia, sa poata spune ca sunt din noi copii,
dar eu una nu cred ca voi fi altceva vreodata decat copil
cred ca este cel mai frumos lucru din lume, si daca stii sa traiesti viata intreaga ca un copil atunci cred ca poti spune ca ai gasit adevarata fericire si implinire
singura varsta in care esti fericit este copilaria,
si tocmai ea trece atat de repede pe langa noi, fara sa ne dam seama cum si cand am crescut, ...am terminat o scoala, avem un serviciu, facem si noi copii la randul nostru, ii "chinuim" pe ei sa faca lucrurile pe care noi prea tarziu ne-am dat seama ca am fi vrut sa le facem...

Eu vreau sa cresc mica, sa raman copil, si totul in viata mea sa fie doar o joaca!!!

Niciun comentariu: