miercuri, 15 august 2007

we've got tonight, who needs tomorrow?

fratilor, o singura data traim...
de ce sa ne gandim la ziua de maine?
nu-mi pasa de parerea vostra si de commenturile voastre...eu traiesc azi, si traiesc asa cum imi place, nu cum vor cei din jur
fac ceea ce simt si cand simt; indiferent ca ies ranita, sau ies invingatoare
nu conteaza decat ceea ce am eu in suflet, ceea ce vreau eu si ceea ce gandesc eu
nu conteaza ziua de maine, poate ca maine nu voi mai fii alaturi de voi, si atunci ce rost are sa ne facem planuri pentru a doua zi...
este bine sa traiesti, nu sa visezi la nesfarsit
puneti visele in practica, si traiti astazi
dau tot ce am mai bun din suflet astazi, pentru cel de langa mine-poate ca maine nu va mai fi langa mine
dau tot ceea ce am mai bun din mine astazi la serviciu-poate ca maine nu voi mai lucra in acelasi loc
conteaza momentul pe care il traiesti; in functie de el...iti poti construi viitorul; dar nu incerca sa visezi la viitor fara sa traiesti momentul
daca maine te trezesti din vis si iti dai seama ca trebuia sa spui cuiva te iubesc iar acum este prea tarziu?
daca maine te trezesti si iti amintesti ca trebuia semnata o hartie, iar acum este prea tarziu?
si asta doar pentru ca ai incercat sa gandesti viitorul...
nu faceti astfel de greseli
traiti momentul; asa cum vreti, asa cum credeti ca este mai bine, pentru ca nu se stie ce iti aduce ziua de maine si daca vei mai avea ocazia vreodata sa faci acel lucru
si este pacat sa avem regrete

Niciun comentariu: