luni, 27 august 2007

triumful iubirii

A citit cineva "Copilul renegat" de Balzac?

Acum ani de zile, cand am citit aceasta carte am scris cateva versuri. Astazi, daca as reciti-o, probabil ca mi-ar placea la fel de mult, dar nu as mai putea scrie versuri.

Sa fie oare datorita faptului ca m-am maturizat, ca am trecut peste acea varsta minunata de 16 ani, cand totul era doar miere si visam si visam si visam...sa fie datorita stresului zilelor anului 2007, datorita altui gen de vise de acum ale copilului matur din mine, sau...?alte idei?

Marunt si rece ploua afara
In castel totul pare linistit;
Prin ploaie doi copii alearga
Spre un taram extrem de fericit.

Ei vor etern sa se iubeasca,
Sperand ca nu vor avea nicicand de suferit;
Si vor etern ca sa zambeasca,
Crezand ca-n viata poti fi vesnic fericit.

Dar lumea este rea si cruda,
Si mii de piedici ai de infruntat;
Cei doi, prin dulcea lor iubire insa,
Tot raul deoparte l-au dat.

Ei mai traiesc si astazi fericiti,
Cu speranta ca-ntr-o zi,
iubirea tuturor va triumfa.

Niciun comentariu: