sâmbătă, 18 august 2007

soledad

De ce unii oameni au tendinta de a se baga in viata altora, si a le da sfaturi necerute, si a incerca sa le ofere ajutor, deasemenea necerut?

De ce nu te lasa sa-ti traiesti viata asa cum vrei tu, si incearca sa iti spuna cum sa ti-o traiesti?

E viata ta sau a lor?

E viata ta, asa ca nu te lasa condus de cei din jur. Actioneaza asa cum vrei tu sa actionezi in viata, fara regrete sau remuscari, fara a te lasa influentat sau manipulat.

Fratilor, da, sunt singura, si momentan chiar imi este foarte bine asa! Lasati-ma in pace, sa-mi traiesc prezentul si viitorul asa cum vreau.
Sunt singura si sunt mandra de cum sunt acum.
Nu spun ca nu sunt deschisa si ca nu ma pot indragosti, ca nu vreau sa iubesc sau chestii de genul asta. Nu se stie niciodata cand poti cunoste pe cineva, care sa devina adevaratul tau suflet. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma agit sa caut sa nu mai fiu singura. Nu...sunt eu, si asa cum sunt, singura sau nu, sunt mandra de ceea ce sunt!
Asta e viata mea, si buna, si rea, dar...(cum spune cantecul) e mai buna fara tine in ea!:P Fara posesivitate, gelozie, neincredere ...

Cu timpul ne maturizam, si incepem sa ne formam anumite conceptii despre viata si sa ne dorim anumite lucruri pentru viitorul nostru. La unii pretentiile cresc in timp, pe cand altii incep sa renunte la anumite pretentii atunci cand vad ca sunt greu de obtinut sau poate imposibil.
Imposibil? ...nu exista, cat despre greu: ce farmec ar mai avea sa obtii ceva mult dorit fara nici un pic de efort. Te-ai mai bucura si ai mai fi mandru de tine ca ai obtinut acel lucru?Cu siguranta ca nu, zic eu!
Pretentiile mele au inceput sa creasca in timp, si sa nu mai accept totul, doar de dragul de a avea. Cu cat vad ca un lucru este mai greu de obtinut, cu atat imi doresc mai mult acel lucru. Si viceversa, cu cat imi doresc mai mult un anumit lucru, cu atat apar mai multe si mai multe piedici in drumul meu spre obtinerea acestuia. Dar asta este toata frumusetea. Sa stii ca ai meritat acel lucru, ca ai luptat pentru el, si l-ai castigat pentru ca ai meritat tu!
Daca ai ceva mult dorit, dar pentru care nu ai luptat suficient de mult pentru a-l obtine, te plictisesti repede de el, sau nu stii cum sa ai grija de el, si il pierzi.

Luptati pentru ceea ce va doriti, oricat de greu pare de obtinut, nu renuntati la pretentiile vostre doar de frica ca nu veti gasi altceva mai bun. Din contra mergeti inainte si lucruri din ce in ce mai bune va vor aparea in cale, daca sunteti increzatori. Si nu va mai bagati in viata altora, lasati sa-si traiasca viata dupa bunul lor plac. Asa cum ar fii bine sa faceti si voi!

Niciun comentariu: