marți, 7 august 2007

femeia si cariera

"Diavolul se imbraca de la Prada"...frumos film...



putin trist, foarte mult adevarat;

femeia indragostita de cariera care isi pierde barbatul=miranda

putin cam dur, insa foarte real



si eu imi doresc sa am o cariera, sa fiu o femeie de afaceri puternica intr-o zi, si nu stiu cum voi putea impaca asta cu familia, pentru ca imi doresc si o familie; dar stiu ca o voi face, stiu ca pot sa realizez ceea ce imi pun in capsor.

Atata timp cat iti doresti un lucru, si esti dispus sa faci tot posibilul pentru a-l atinge, fara a uita insa ca mai exista si alte prioritati in viata...poti sa realizezi tot ceea ce-ti propui!



Asa cum face Andy.

Mi-a placut reactia Andreei cand practic a deschis ochii la Paris, si- a dat seama de viata ei, si-a dat seama de ceea ce poate reprezenta si de ceea ce isi doreste, si-a dat seama de gresala facuta si de faptul ca inca se mai poate repara...si e minunat zambetul ei cand ia atitudine si pleaca; nu-i raspunde Mirandei la telefon:) este stapana pe ea



Trebuie sa fii puternic, sa nu te lasi atras in capcana diavolului, sa fii tu si sa realizezi ceea ce-ti propui. Sa nu-ti neglijezi familia sau prietenii, sa nu te neglijezi pe tine, sa nu uiti de sufletul tau:)

Niciun comentariu: